Gewoon omdat het zo gezellig is!

Zwemvereniging
Ten Boer

Wedstrijdzwemmen en zwemtraining

Over ons

Ben jij op zoek naar hoe jij je zwemtechniek kunt verbeteren, op een gezonde manier om te sporten en dit op een super gezellige sportvereniging? Kom dan gerust eens mee zwemmen! Wij hebben meerdere zwemgroepen voor verschillende leeftijden en niveaus. Kom dus gerust een keer langs of neem contact op!

Zwemslag verbeteren
Leer op een leuke manier je zwemslag te verbeteren, met de coaching van ervaren zwemtrainers.
Goede conditie
Op een fijne en gezellige manier je conditie op peil houden.
Extra uitdaging
Opzoek naar extra uitdaging? doe dan af en toe mee aan wedstrijden.
Binnen- en buitentraining
In de winter zwemmen we binnen en in de zomer lekker buiten.

Neem een kijkje

Wij zijn heel trots op onze club en de dynamiek die er bij ons heerst. Het is gezellig en ongedwongen zwemmen, maar als jij fanatiek bent dan weten onze trainers jou wel aan het werk te zetten. Om even een inzage te geven in wat wij vooral doen tijdens trainingen kun je hiernaast de video bekijken. Tot ziens bij de volgende training!